والله روسری خود را برنمی دارم...

پی سی هاستینگ

حرفه ای ترین قالب های وبلاگ

ابزار وبلاگ نویسی

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وبلاگ

تم دیزاینر

توبــــــــــــــه



والله روسری خود را برنمی دارم...

 

افسران - والله روسری خود را برنمی دارم...

گفت: «والله روسری خود را برنمی دارم!»٬ تعجب کردم. پیش از این از آزار و اذیت خانواده مسیحی اش به ستوه آمده بود٬ تا جایی که با آیت الله مظاهری در ایران تماس گرفتم و فرمودند: «(اگر احتمال خطر جانی هست) می تواند روسری خود را بردارد». پیام را که شنید٬ پرسید: «… اگر روسری خود را برندارم و به خاطر حفظ حجابم کشته شوم٬ آیا شهید محسوب می شوم؟» گفتم: بله
محمد مبینی
(برداشتی از خاطره حجت الاسلام دکتر آقاتهرانی امام جمعه و رئیس موسسه اسلامی نیویورک)

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت10:48---5 دی 1391
سلام باریکلاه بخدا قسم از وبلاگت کیف کردم حرف نداره اینباره دیگه اومدم تو وبلاگت مطالبت حرف نداره من تو رو لینک کردم تو این وبلاگم
پاسخ:قابل شما رو نداره دوست عزیز...التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده : takhte2 تاریخ : سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, موضوع : <-PostCategory->


.:: This Themplate By : Theme-Designer.Com ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به :::تــــــــیپولوژی::: مي باشد.